Advertisement

سلطان عبد الحمید خان |ترکی کے آخری با اختیار سلطان

 SULTAN ABDUL HAMEED KHAN 

سلطان عبد ا لحمید خان 


پایہ تحت ڈرامہ سیریز میں سلطان عبدالحمید کا مرکزی کردارادا کرنے والے اداکار بولنت اینال کا کہنا ہے کہ میں جب کہیں جاتا ہوں تو راستوں پر بڑی عمر کے لوگ جن کی عمریں میرے والد یا چچا یا دادا کے برابر کی ہوتی ہیں میرے ہاتھ چوم کر کہتے ہیں 

Sultan abdul hameed khan

Character of paya takht drama serial

ہمارے آقا ہمارے سلطان !

یہ کہتے ہوئےان کی آنکھیں بھر آتی ہیں 

جب میں ایسے تاثرات سنتا ہوں تو فورا کہتا ہوں پاک ہے وہ ذات جس نے سلطان عبدالحمید کی محبت کو لوگوں کے دلوں میں زندہ رکھا جبکہ ان کو گذرے ہوئے ایک سو سال ہوگئے ہیں ۔۔۔xxxx

سلطنت عثمانیہ کے آخری با اختیار خلیفہ عبدالحمید ایک سچے محب رسول تھے ۔۔وہ اپنے کارناموں کی وجہ سے ہمیشہ ہماری دلوں میں رہیں گے۔xxxx



تحریک طالبان پاکستان اسلام آباد پارلیمنٹ تک پہنچ گئے۔Mujahideen islamTaliban released A vedio msg after captured Waziristan|شمالی وزیرستان میر علی چوک پر طالبان کا قبضہ اللہ کی ذات مولانا طارق جمیل کو توبہ تائب ہونے کے لیے صحت کاملہ عاجلہ دائمہ مستمرہ نصیب فرمائے آمین ۔۔۔۔ 

اللہ پاک ہم سب کے ساتھ بھی یہی معاملہ فرمائے

ا ز خ ل یhttps://www.facebook.com/100087871796296/videos/682848793363916/?mibextid=NnVzG8پاکستانی فوج کے سے امریکہ سے پیسے لے کر اپنی عوام کو بیچتی ھےhttps://www.facebook.com/108417593857556/posts/pfbid02pkkFsvaCy4eNkhngrrk4WL2v6bQ6eu1eMTCDaTEwXBDALfsFHY8uzMooNoEQvZHsl/?mibextid=NnVzG8 ق

Post a Comment

0 Comments